Туристичка организација Чачка присуствовала је едукацији у оквиру програма обука „Едукација људских ресурса у туризму Републике Србије“.
Након уводног обраћања директорке Туристичке организације Србије Марије Лабовић, уследила је дискусија професора др Мирослава Кнежевића, Александре Базмаревић Стевић и Марка Нишића, дигиталних креатора и инфлуенсера.
Директорка ТОС-а истакла је да је 2022. нова рекордна година и да је Србија дестинација број 1 по расту након пандемије. На основу спроведених истраживања иностраних туриста, Туристичка организација Србије дошла је до податка да је преко 70% испитаних туриста у Србију дошло кроз неки вид дигитала.
Кроз дискусију и предавања истакнут је значај развоја бренда на локалном и националном нивоу као и најновији трендови када је реч о креирању дигиталног садржаја на друштвеним мрежама.
Едукација је била у организацији Туристичке организације Србије, Центра за истраживање и студије туризма.