Туристичка организација Србије у оквиру овогодишње промотивне кампање “Бирам Србију“ , уз неколико дестинација у Србији, одабрала је град Чачак за медијску промоцију туристичке понуде намењене домаћем туристичком тржишту.
Представници Туристичке организације Србије и нованири више медијских кућа из Србије, посетили су 1. јуна град Чачак и Овчарско-кабларску клисуру. У фокусу поменуте кампање су дестинације које у понуди имају активан одмор у природи, културно-историјско наслеђе и богату гастрономску понуду, па је у том смислу Чачак са Овчарско-кабларском клисуром једна од дестинација у Србији која располаже свим овим туристичким садржајима. Студијска посета ТО Србије реализована је у сарадњи са Туристичком организацијом Чачка, а поред Народног музеја у Чачку и Уметничке галерије “Надежда Петровић“, укључила и Овчарско-кабларску клисуру и то видиковац на Каблару и посету манастиру Никоље. На језеру Међувршје, новинарима је презентована и гастрономска понуда ресторана који у понуди имају специјалитете овог краја Србије.