Ове године представило се око 350 излагача из 33 земље, а у хали 4 представљена је
понуда туристичких дестинација из Србије, где се налазио и штанд Туристичке
организације регије Западна Србија. Сајам је према подацима организатора, ове године
имао око 40.000 посетилаца.
Туристичка организација Чачка представила је комплетну туристичку понуду кроз тематске брошуре и издања
укључујући и Програм – Чачак национална престоница културе, који је штампан за
поделу заинтересованим посетиоцима, представницима медија и туристичким агенцијама.
Пре званичног почетка Сајма туризма, одржано је и свечано отварање у среду 22.
фебруара, уз присуство званичних делегација и земље која је ове године партнер сајма,
НР Кине. Након церемоније отварања, уследила је и посета високих званичника владе
РС, председника РС, министара, дипломатских представника, медија, излагачима на сајму,
и Туристичкој организацији Чачка. Ове године са Туристичком
организацијом Чачка, представила се и СБ за рехабилитацију „Атомска Бања Горња
Трепча“, УТП „Морава“, ресторан „Ерић“ и остали представници угоститељског
сектора и смештајних капацитета који су посетили штанд
На штанду су дељени програми ТА „Лазена“ – „Овојите врх Каблара“ и
„Надеждиним стопама“, понуда излета ове чачанске агенције, као и промотивни материјал
Моравског маркета. Сајам туризма су у организацији Туристичке организације Чачка,
посетили ученици Економске школе, Гимназије и Прехрамбено угоститељске школе, који
су се упознали са начином на који је презентована туристичка понуда Чачка.
Највеће интересовања посетилаца сајма владало је за понуду Овчарско-кабларске клисуре,
града Чачка, Атомске бање Горња Трепча, такође за понуду у области сеоског туризма.
Планирани програм дешавања у години када је Чачак национална престоница културе
такође је био веома тражен, а штампано идање је подељено великом броју посетилаца који
су били заинтересовани за наведена дешавања у Чачку.